Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
21.7 °C 53%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Ελλάδα
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Τέμπη: Νέα ερωτήματα για την πυρασφάλεια των τρένων – Μια έρευνα που δεν έγινε ποτέ επειδή το κράτος δεν πληρώνει
Ημερομηνία: 11/7/2025, 20:12 - Εμφανίσεις: 8



Μία πτυχή του δυστυχήματος στα Τέμπη, που όπως καταγγέλλουν οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας, δεν έχει διερευνηθεί πλήρως είναι αυτή της πυροπροστασίας των υλικών που παρευρίσκονταν τα βαγόνια, αλλά και του συστήματος πυρασφάλειας.

Η έρευνα για τη φωτιά που ακολούθησε της πυρόσφαιρας (τα αίτια της οποίας ακόμα ψάχνουνται) θα έπρεπε να έχει ήδη «τρέξει», καθώς σύμφωνα με το πόρισμα της ΕΔΑΠΟ και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ υπήρξαν τουλάχιστον 5-7 άνθρωποι που επέζησαν της μοιραίας σύγκρουσης, όμως έχασαν τη ζωή τους από τη φωτιά που ακολούθησε.

Όπως τονίζει ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών «υπάρχουν αρκετά στοιχεία που υποστηρίζουν τη διαπίστωση ότι 5 άτομα είχαν επιζήσει από τις αρχικές κρούσεις αλλά δεν μπόρεσαν να διαφύγουν ενώ η φωτιά εξαπλώθηκε προς την παγιδευμένη θέση τους.

Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις που υποστηρίζουν την υπόθεση ότι άλλα 2 (έως πιθανώς 4) θύματα θα ήταν δυνατόν να ήταν ζωντανά ταυτόχρονα και στη συνέχεια να έχασαν τη ζωή τους στη φωτιά».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ερωτήματα για τα υλικά των βαγονιών Τόσο τα στελέχη της ΕΔΑΠΟ, όσο και τα μέλη του ΕΟΔΑΣΑΑΜ έχουν αναπτύξει δημόσια τα ερωτήματά τους για τα υλικά που παρευρίσκονταν στα βαγόνια, αλλά και το μηχανισμό πυρασφάλειας των τρένων, ζητώντας σχετική έρευνα.

«Παρ’ όλο που δεν υπήρχε ρητή νομική υποχρέωση για τον εξοπλισμό του τροχαίου υλικού με καλύτερα αντιπυρικά υλικά, μένει να αξιολογηθεί εάν αυτό θα μπορούσε να διαδραματίσει ρόλο στην πιθανότητα επιβίωσης των λίγων θυμάτων που είχαν επιζήσει από την αρχική σύγκρουση και έχασαν τη ζωή τους από τη φωτιά» τονίζει στο πόρισμά του ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης.

Παράλληλα, ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ τονίζει (παράγρ.

447) ότι «δεν υπήρχε ενεργό (αυτόματο) σύστημα πυρόσβεσης εγκατεστημένο σε κανένα από τα εμπλεκόμενα βαγόνια» και πως ο μόνος πυροσβεστήρας του τρένου που χρησιμοποιήθηκε ήταν για να σπάσουν οι εγκλωβισμένοι ένα παράθυρ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Ελλάδα"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Ελλάδα"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
21.7 °C 53%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies